Overheidsinstellingen

Hoeveel afspraken worden er dagelijks gepland? Zou je het niet gastvrij vinden als bezoekers ook direct reisopties kunnen bekijken en boeken? Of het nou gaat om een afspraak met een arts of een gewoon werkbezoek het is voor een bezoeker prettig om te zien hoe hij of zij het beste naar jouw locatie kan reizen. Komen ze met de auto, reizen ze via de lokale pendeldienst of komen ze met het openbaar vervoer; met de Mobility Portal kunnen ze de verschillende opties gemakkelijk vergelijken en direct boeken.

Mobiliteit Overheidsinstellingen

Reisopties bekijken en direct boeken

Wij integreren de Mobility Portal op jullie website, afgestemd op jullie huisstijl en voorkeuren. De bezoeker krijgt met één druk op de knop de verschillende reisopties van deur tot deur te zien. Als ze een keuze hebben gemaakt kunnen ze de reisoptie direct boeken en betalen.

  • Vergroot je gastvrijheid
    Gastvrijheid wordt steeds belangrijker; met deze extra service begint de gastvrijheid al een stap eerder! De bezoeker kan thuis alle reisopties bekijken en vergelijken. Als ze de keuze hebben gemaakt kan de optie direct worden geboekt en betaald.
  • Inzicht in bezoekersstromen
    Benieuwd hoe bezoekers naar uw locatie reizen en via welke modaliteit? We stellen de data uit de Mobility Portal beschikbaar. Zo kunt u de bezoekers letterlijk gaan sturen.
  • Gemakkelijk te koppelen met lokale initiatieven
    Zijn er vaste taxiritten of rijdt er een aparte pendeldienst tussen het station en uw locatie? Wij hebben de Mobility Portal zo gebouwd dat we deze lokale initiatieven gemakkelijk kunnen integreren.

Met de inzet van de Mobility Portal hebben we al vaak het verschil gemaakt.

Zwarte Cross

‘Het volgen van ‘analoge borden’ wordt mijns inziens voor de automobilist steeds moeilijker/onwenniger, daarom zijn wij bij de Zwarte Cross op zoek gegaan naar andere middelen om onze bezoekers van A naar B te sturen. Hierbij hebben wij ook gebruik gemaakt van de Mobility Portal. De Mobility Portal is geïntegreerd in de site van de Zwarte Cross en heeft een grote groep bezoekers geholpen aan een persoonlijk reisadvies. De toekomst ligt in het digitaal informeren van onze bezoekers, daar ben ik van overtuigd!’

Marion Vos
Verkeer & Mobiliteit Zwarte Cross
De Feestfabriek Alles Komt Goed B.V.

Benieuwd wat de Mobility Portal voor jouw bezoekers kan betekenen?

Neem contact op Bekijk Demo